top of page

Nábor obchodníků

Obchodní úspěch firmy začíná a končí na kvalitě obchodníků. Výběr správných lidí do obchodního týmu se proto vyplatí konzultovat s profesionály.

Snímek obrazovky 2021-06-21 v 9.30.05.png

01

Nastavení obchodní pozice

Připravíme náplň práce, motivační a odměňovací systém, inzerát, oficiální nabídku pro obchodníka a plán zaškolení.

02

Pohovory a výběr

Posoudíme zkušenosti a prodejní dovednosti včetně řešení modelových situací. Umíme pomoci i s prezentací nabízené pozice. Dobrého obchodníka spolehlivě poznáme.

01

E-mailová sekvence

Navrhneme a připravíme prodejní e-mailové sekvence včetně konkrétního obsahu zpráv "na míru" vaší organizaci. Dobře připravená e-mailové sekvence dokáže vzbudit zájem potenciálních klientů o telefonát nebo schůzku s obchodníkem.

02

Cold call trénink

V čtyřhodinovém workshopu probereme strukturu prodejního rozhovoru po telefonu a prakticky trénujeme nově nabyté vědomosti při modelových situacích. Zaměříme se na správné otevření telefonátu, konstruktivní otázky, prezentační výhody a argumentaci nejčastějších námitek tak, aby měl potenciální klient zájem o schůzku.

03

Trénink obchodní schůzky

Nejdříve rozvrhneme strukturu schůzky, určíme cíle jednotlivých fází a natrénujeme kritická témata jako například kladení správných otázek nebo diskuze o ceně. Poté průběh schůzky několikrát simulujeme mezi sebou a poskytujeme zpětnou vazbu.

04

Uzavření obchodních případů

Během konzultace analyzujeme vaše aktuální obchodní případy. U prohraných případů zjišťujeme důvody této prohry a navrhujeme, jak vést podobný případ lépe. U otevřených obchodních případů naplánujeme konkrétní kroky, abyste případy dovedli do šťastného konce.

Snímek obrazovky 2021-06-21 v 9.29.53.png

Školení obchodníků

Obchodníci selhávají zpravidla ve třech fázích obchodního cyklu, a to při telefonování, na osobní schůzce a při uzavírání obchodu. Všechny tyto činnosti se přitom může naučit skoro každý.

Chcete, abychom vám pomohli budovat a rozvíjet obchodní tým?

bottom of page