Nábor obchodníků
Obchodní úspěch firmy začíná a končí na kvalitě obchodníků. Výběr správných lidí do obchodního týmu se proto vyplatí konzultovat s profesionály.

01
Nastavení obchodní pozice
Připravíme náplň práce, motivační a odměňovací systém, inzerát, oficiální nabídku pro obchodníka a plán zaškolení.
02
Pohovory a výběr
Posoudíme zkušenosti a prodejní dovednosti včetně řešení modelových situací. Umíme pomoci i s prezentací nabízené pozice. Dobrého obchodníka spolehlivě poznáme.
01
E-mailová sekvence
Navrhneme a připravíme prodejní e-mailové sekvence včetně konkrétního obsahu zpráv "na míru" vaší organizaci. Dobře připravená e-mailové sekvence dokáže vzbudit zájem potenciálních klientů o telefonát nebo schůzku s obchodníkem.
02
Cold call trénink
V čtyřhodinovém workshopu probereme strukturu prodejního rozhovoru po telefonu a prakticky trénujeme nově nabyté vědomosti při modelových situacích. Zaměříme se na správné otevření telefonátu, konstruktivní otázky, prezentační výhody a argumentaci nejčastějších námitek tak, aby měl potenciální klient zájem o schůzku.
03
Trénink obchodní schůzky
Nejdříve rozvrhneme strukturu schůzky, určíme cíle jednotlivých fází a natrénujeme kritická témata jako například kladení správných otázek nebo diskuze o ceně. Poté průběh schůzky několikrát simulujeme mezi sebou a poskytujeme zpětnou vazbu.
04
Uzavření obchodních případů
Během konzultace analyzujeme vaše aktuální obchodní případy. U prohraných případů zjišťujeme důvody této prohry a navrhujeme, jak vést podobný případ lépe. U otevřených obchodních případů naplánujeme konkrétní kroky, abyste případy dovedli do šťastného konce.

Školení obchodníků
Obchodníci selhávají zpravidla ve třech fázích obchodního cyklu, a to při telefonování, na osobní schůzce a při uzavírání obchodu. Všechny tyto činnosti se přitom může naučit skoro každý.