top of page

Sales automatizace

Díky automatizaci rutinních obchodních činností můžete ušetřit až 30 % pracovního času. Využijte naše bohaté zkušeností s CRM systémy a integrační platformou Integromat. Doporučíme vám co a jak máte automatizovat a ukážeme vašim obchodníkům, že mohou prodávat více a rychleji.

Marketing automation system.png
Kreslici_platno_13x-80_edited.png

Benefity

Zrychlení procesu

Robot provede aktivity okamžitě a v jasně dané souslednosti.

Méně chyb

Můžete se spolehnout. Správně nastavená automatizace chyby nedělá.

Snadné škálování aktivit

Automatizace dovoluje obchodníkům soustředit se na důležité aktivity a zvládnout tak více obchodních případů.

IMG_9716.jpg

Příklady základních automatizací

01

Vytváření kontaktů z webového formuláře

Zákazník vyplní webový formulář a obchodník už nebude muset ručně zakládat kartu organizace, kontaktní osoby a zakázky. Automatizace mu navíc naplánuje i aktivitu do kalendáře a zákazníkovi odešle e-mail, aby věděl, že jste jeho poptávku zaregistrovali.

02

Odesílání e-mailů

Automatizujeme pro obchodníky posílání nejčastějších e-mailů zákazníkům. Při prvotním oslovení, poděkování po schůzce, odesílání nabídky nebo faktury apod.

03

Automatické plánování aktivit

Nejefektivnější způsob, jak donutit obchodníky správně pracovat se CRM systémem, je mít přednastavený proces, který je povede a bude úkolovat. Například: Když obchodník vytvoří novou zakázku, systém automaticky naplánuje obchodní telefonát. V případě, že obchodník přesune zakázku do fáze “Příprava návrhu”, automaticky se vytvoří aktivita Připravit nabídku

04

Sdílený online kalendář

Už nebudete muset zákazníkovi posílat e-mail s třemi termíny schůzky, na který vám odpoví až za několik dní, kdy už v daných termínech máte naplánováno něco jiného. Pošlete mu jen odkaz na váš online kalendář, kde uvidí volné termíny a jeden z nich si rezervuje. Automaticky se mu pošle pozvánka do kalendáře s odkazem na video místnost.

05

Automatické generování dokumentů

Smlouvy, objednávky, nabídky, faktury. U přípravy těchto dokumentů tráví obchodník spoustu času úplně zbytečně. Tyto dokumenty lze snadno vytvořit na jedno kliknutí, včetně vyplněných dat z CRM systému.

06

Komunikace napříč vaší organizací

Obchodník vyhraje zakázku. V CRM se automaticky vytvoří projekt a přiřadí se úkoly kompetentním zaměstnancům. Zároveň fakturační nástroj vygeneruje kartu klienta a fakturu podle produktů z nabídky. Jako bonus lze automaticky poslat i e-mail nebo chat zprávu kolegům, že můžete oslavovat.

Snímek obrazovky 2021-06-16 v 17.19.14.p
Snímek obrazovky 2021-06-16 v 17.21.36.p
Snímek obrazovky 2021-06-16 v 17.17.32.p

Chcete, abychom vám pomohli automatizovat rutinní obchodní činnosti?

bottom of page